Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Jan 2024 17:01:33 +0200

Tere!

Kose Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2311002/10079 aadressile Harju maakond, Kose vald, Tuhala küla, Jüri-Antsu 
põld (null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Katastriüksus asub riigi kõrvalmaantee nr 11202 
Vaida-Urge tee kaitsevööndis.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26873855>  (menetlus nr: 
408510), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 09.02.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Kose Vallavalitsus) või menetleja (SIIRI HUNT) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister